dimecres, 6 de maig del 2020

CM i CS: EM REPTES? INVENTA'T UN DE MOLT DIFÍCIL




HOLAAAA!! SOC LA SONIA!! SAPIGUEU PRIMER DE TOT QUE US ENYORO MOLT I QUE TINC MOLTES GANES DE VEURE'US!! 😍

 CREC QUE TAMBÉ ÉS MOLT IMPORTANT QUE VOSALTRES US ANEU VEIENT PER AQUEST MOTIU HEM CREAT AQUEST BLOC!

ELS NOIS I NOIES DE CICLE MITJÀ I CICLE SUPERIOR, AQUESTA QUINZENA US TOCA INVENTAR A  EL VOSTRE REPTE. FES-LO BEN DIFÍCIL. MÉS ENDAVANT JA US EXPLICARÉ PER QUINA RAÓ!

US ANIRÉ PENJANT EL VOSTRES REPTES EN AQUESTA PÀGINA DEL BLOC.

3r



















4t












































































GUILLEM ACROSPORT- LES LLETRES DEL SEU NOM

















24 comentaris:

  1. HOLA, FAMILIES, SOC LA SONIA! QUINS REPTES MÉS BONICS ESTEU INVENTANT I SUPERORIGINALS! M'AGRADEN MOLT!
    SABEU QUE PODEU COMENTAR AQUÍ EL QUE VULGUEU? NENS I NENES, FAMILIES, ANIMEU-VOS I DEIXEU ELS VOSTRES COMENTARIS. HO FAREM MÉS XULI I INTERACTIU! ÀNIMS I MOLTS PETONETS PER TOTS I TOTES.

    ResponElimina
  2. Sí!! Els reptes que esteu fent són molt originals i divertits!! Molt bé!!

    ResponElimina
  3. AQUÍ HEU D'ESCRIURE EL VOSTRE COMENTARI

    ResponElimina
    Respostes
    1. HOLA ANA,
      PODEU ESCRIURE ON VULGUEU, PERÒ EL COMENTARI DE A QUINA PERSONA REPTES L'HAS DE FER A LA PÀGINA DE: "Repto amb un company/a CM i CS"
      Petonets, guapa!

      Elimina
  4. Hola companys i companyes a mi aquest blog m'ha agradat ferlo perque aixi veiem els reptes dels altres

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sii, és molt xulo poder veure a tots els nens i nenes.

      Elimina
  5. Uns reptes molt guais!! ��

    ResponElimina
  6. On Tinc que ficar aquí a aquí repto??

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Abril, ho has de posar a la pagina titulada "Repto a un company/a CM i CS"
      Petonets , guapa!

      Elimina
  7. Hola Sonia sóc la Sabina i el deure 'repta a la meva companya' ja se quin faré, repto a l'Ares a que aguanto 30 segons més que ella damunt de la pilota.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Sabina! Així has reptat a l'Ares igual que també ha fet la Ana Maria! A veure si ho aconsegueixes! Però el comentari millor a la pagina nova del repte que es diu " Repto a un company/a CM i CS"
      Petonets guapa

      Elimina
  8. Hola Aurem,m'agrdat molt quan as fet lo de la elasticitat,sobretot el primer rollo de WC que a caigut depeu.

    ResponElimina
  9. Hola Aarón, on tens aquella pared,es molt xula.

    ResponElimina
  10. Hola Abril Esteller, sóc el Ian, m'agrada que hagis escollit el meu repte per superar-lo.
    Ho has fet molt bé. FELICITATS!!!

    ResponElimina
  11. Sonia soc la Sandra i fare el reto de l'Abril

    ResponElimina
  12. Hola Sonia fare el repte de la ares aguanto 8 segons més

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Abril! Molt equilibri has de demostrar!

      Elimina
  13. Hola Sonia soc la abril de 6é i repto a l'ares aguanto 8 segons mes

    ResponElimina
  14. Hola sonia soc la Gemma i jo repto al David a que ho faig de 6m.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé guapa, a veure si tens prou punteria!

      Elimina